La Fructosa Augmenta la Velocitat del Creixement del Càncer

Introducció

Són tots els sucres iguals, en termes dels efectes que produeixen en la salut?

Tard o d’hora, la ciència deixarà el debat d’una vegada per totes. Ja s’ha demostrat concloentment que la fructosa, consumida més comunament com xarop de blat de moro d’altafructosa (JMAF), és MOLT més perillosa per a la salut que el sucre regular, però la indústria del blat de moro encara nega vehementment aquestes afirmacions.
A través de campanyes publicitàries reeixides, l’industria ha aconseguit prendre-li el pèl durant força temps, tot i que eventualment, fins i tot ells hauran de rendir-se a les evidències científiques …
Fins llavors, la propaganda computada, com la pàgina d’internet de Corn Refiners Association, SweetSurprise.com, seguiran dient-li que “les investigacions confirmen que el xarop de blat de moro d’alta fructosa és segur i no és diferent d’altres endolcidors comuns, com el sucre de taula i la mel.
Els tres endolcidors són iguals en termes de nutrició “, i que” tot i que els sucres es metabolitzen amb diferents vies, no hi ha grans conseqüències, ja que el cos veu la mateixa barreja en els sucres de els endolcidors calòrics, independentment de la seva font “.
Però, no tenen grans conseqüències aquestes diferències metabòliques?
Està molt lluny de ser així!

13

La Fructosa Augmenta la Velocitat del Creixement del Càncer

Les investigacions que s’acaben de publicar a la revista Cancer Research mostren que la forma en què els diferents sucres es metabolitzen (a través de diferents vies metabòliques) és una GRAN conseqüència, quan es tracta d’alimentar al càncer i fer que proliferi.

D’acord amb els autors:

“De manera important, el metabolisme de la fructosa i la glucosa són força diferents … Aquests descobriments mostren que les cèl·lules del càncer poden fàcilment metabolitzar la fructosa per augmentar la proliferació“.

En aquest cas, les cèl·lules cancerígenes utilitzades en càncer de pàncrees, el qual generalment es considera la forma més mortal i universalment veloç del càncer.

L’estudi confirma el vell adagi que diu que el sucre alimenta al càncer, perquè va trobar que les cèl·lules tumorals en veritat es desenvolupen amb el sucre (glucosa). No obstant això, les cèl·lules van usar la fructosa per a la divisió cel·lular, el que va augmentar la velocitat del creixement i distribuir el càncer.

Si aquesta diferència no és una gran conseqüència, llavors no sé què podria ser-ho.

Ja sigui que simplement estigui interessat en prevenir el càncer, o té càncer i desitja viure més temps, pot ignorar aquests fets i escoltar la propaganda de la indústria sota el seu propi risc.

Com Alimenta el Sucre al Càncer?

Un dels components més crucials d’un programa de recuperació del càncer és controlar el sucre a la sang i els seus nivells d’insulina a través de l’alimentació, l’exercici i l’alleujament de l’estrès emocional. Aquests factors també són fonamentals per prevenir el càncer en primer lloc.

Podria sorprendre, però la teoria que el sucre alimenta al càncer es va originar a aproximadament fa 80 anys. El que és encara més impactant és que la majoria dels programes contra el càncer AUN no tracten adequadament l’alimentació ni la necessitat d’evitar els sucres.

En 1931, se li va atorgar el Premi Nobel al Dr. Otto Warburg, investigador alemany, qui va descobrir que les cèl·lules de càncer tenen un metabolisme de l’energia fonamentalment diferent al de les cèl·lules saludables.

Els tumors malignes tendeixen a usar un procés en el qual les cèl·lules cancerígenes utilitzen la glucosa com a combustible, el qual genera àcid làctic com a subproducte(1). La gran quantitat d’àcid làctic produït en aquesta fermentació de la glucosa, realitzada per les cèl·lules cancerígenes, es transporta després al fetge. Aquesta conversió de glucosa en àcid làctic genera un pH més baix i més acídic en els teixits cancerígens, així com en la fatiga física general causada per l’acumulació d’àcid làctic(2)(3).

Aquesta és una via molt ineficient per al metabolisme de l’energia, que extreu només prop del 5 per cent de l’energia disponible en el seu subministrament alimentari. En termes simplistes, el càncer “malgasta” energia, el que ocasiona que vostè se senti cansat i estigui malnodrit i, d’acord el cercle viciós continua, ocasionarà el desgast corporal que tants pacients amb càncer han experimentat.

A més, els carbohidrats de la glucosa i la sacarosa disminueixen significativament la capacitat dels neutròfils per funcionar. Els neutròfils són un tipus de glòbul blanc que ajuda les cèl·lules a encapsular i destruir els invasors, com el càncer.

En poques paraules, TOTES els formes de sucre són nocives per a la salut en general i promouen el càncer, tot i que de formes lleugerament diferents i en mesures diferents. No obstant això, la fructosa sembla clarament ser una de les més nocives de totes.

Lliguem Caps: Fructosa – Àcid Úric – Risc de Càncer i Malalties Cròniques

Una dada particularment interessant que vaig trobar en aquest estudi recent és l’al·lusió a la forma en la qual el metabolisme de la fructosa fa que augmenti la producció de l’àcid, en conjunt amb la proliferació de les cèl·lules cancerígenes.

En la meva primera entrevista amb el Dr. Johnson, va explicar el nociu que és l’impacte de la fructosa en el nivell d’àcid úric. Curiosament, NOMÉS la fructosa eleva l’àcid úric com a part de les seves vies metabòliques normals i la glucosa NO ho fa.

I la connexió entre la fructosa, àcid úric, hipertensió, resistència a la insulina / diabetis i malalties renals és tan clara que pot usar-se el nivell d’àcid úric com a marcador de la toxicitat per fructosa – el que significa que si els seus nivells són alts, té un major risc de patir tots els danys a la salut relacionats amb el consum de fructosa i realment necessita reduir el seu consum de fructosa.

El Dr Richard Johnson ha escrit un dels millors llibres al mercat sobre els perills de la fructosa, anomenat The Sugar Fix, el qual explica com és que la fructosa causa pressió arterial alta, malalties cardíaques, obesitat, diabetis i malalties renals .

Com he esmentat anteriorment, ell sí promou en el seu llibre l’ús de endolcidors artificials, el que jo no recomano. No obstant això, al meu entendre, la seva investigació sobre la fructosa no te igual.

Actualment és segur dir que el càncer, almenys el pancreàtic, definitivament també està a la llista de malalties que estan relacionades directament amb el consum excessiu de fructosa.

fruites-ecològiques-320x200-640x480

Llavors, Les Fruites Són Bones o Dolentes per a Vostè?

Aquesta recomanació ha generat molta controvèrsia entre moltes persones que consumeixen fruita regularment i creuen que aquesta recomanació no s’aplica per a elles.

Moltes persones que consumeixen grans quantitats de fruita no tenen cap símptoma, de la mateixa forma en què les persones amb alta pressió arterial poden no presentar símptomes. No obstant això, la manca de símptomes no és garantia que no s’estigui exposant-se al perill.

Recordi que més de tres quarts de la població tenen resistència a la insulina.

Com saber si vostè té resistència ala insulina? Si pateix qualsevol de les següents condicions és bastant segur que la té:

  • Diabetis
  • Alta pressió arterial
  • Sobrepès
  • Colesterol alt
  • Càncer

Si té resistència a la insulina és bastant recomanable que limiti el seu consum total de fructosa de la fruita a menys de 15 grams al dia (vegeu la taula següent). Si creu que és molt saludable i és l’excepció a aquesta recomanació, llavors pot confirmar fàcilment si això és cert a mesurar el seu nivell d’àcid úric.

Si el seu nivell d’àcid úric és major a 5.5, llavors té un factor de risc i hauria de limitar el seu consum de fructosa. Mentre més per sobre de 5.5 estigui, serà major el factor de risc.

Recordeu que la fruita també conté fructosa, encara que un factor que les fa millors és que les fruites senceres també contenen vitamines i altres antioxidants que redueixen els efectes nocius de la fructosa.

Els sucs, d’altra banda, són gairebé tan nocius com la soda, a causa que un got de suc està carregat de fructosa i gran part dels antioxidants s’han perdut.

És important recordar que la fructosa per si mateixa no és dolenta, ja que les fruites certament són benèfiques. Però quan consumeix alts nivells de fructosa definitivament devastarà la seva bioquímica i fisiologia. Recordeu que la dosi MITJANA de fructosa són 70 grams al dia, el que excedeix el límit recomanat en un 300 per cent.

Així que TINGUI CURA amb el seu consum de fruita. Simplement ho pot entendre que pel fet que el JMAF és tan barat, s’afegeix a pràcticament tots els aliments processats. Així que encara que no va consumir soda o fruita, és molt fàcil excedir els 25 grams de fructosa oculta en la seva alimentació, si consumeix qualsevol producte processat.

Si és defensor d’una alimentació crua, porta una dieta prístina i fa exercici regularment, llavors podria ser l’excepció que podria excedir aquest límit i mantenir-se saludable. Però, en la meva experiència, aquesta és certament l’excepció i no la regla.

Així que per favor, sumi acuradament la seva fruita segons la taula següent per mantenir la seva fructosa total provinent de la fruita per sota dels 15 grams al dia.

La Fructosa Alimenta el Cáncer.pdf

Limitar el Consum de Fructosa És una part fonamental d’un Pla

de Tractament complet contra el Càncer

Reduir (o preferiblement eliminar) la fructosa i altres sucres afegits, així com limitar els carbohidrats del gra en la seva alimentació és sovint prioritat en la meva llista d’estratègies per reduir el càncer i per una bona raó.

Aquesta estratègia alimentària també hauria de ser part del seu pla de tractament complet contra el càncer.

En reduir severament el seu consum de fructosa i carbohidrats, pot ajudar a prevenir qualsevol creixement cancerigen potencial i “matar de fam” qualsevol tumor que tingui actualment.

També reforça la seva funció immunològica general, a causa que el sucre disminueix la funció del seu sistema immunològic gairebé immediatament.

Malauradament, a molt pocs dels pacients que se sotmeten a un tractament convencional contra el càncer se’ls ofereix algun tipus de teràpia nutricional guiada científicament més enllà de la recomanació de “simplement menjar aliments saludables”.

Crec que qualsevol pacient amb càncer veuria una gran millora en el seu resultat si controlés el suplement del combustible preferit del càncer, la glucosa i es mantinguessin allunyats de la fructosa per reduir significativament la proliferació dels tumors.

te-verde-en-ayunas

Matar de Fam al Càncer – Una altra Estratègia Prometedora

Abans d’entrar en més detall en les estratègies de prevenció del càncer, m’agradaria recordar-li sobre d’un altre desenvolupament recent en la investigació sobre el càncer sobre el que vaig escriure fa poc, específicament ‘matar de fam’ al càncer en consumir aliments que prevenen l’angiogènesi.

L’angiogènesi (massa vasos sanguinis) és un distintiu del càncer, ja que el tumor necessita sang per créixer (així és com s’alimenta de la glucosa en el seu torrent sanguini). Però la angiogènesi sembla ser que es pot prevenir en consumir aliments que són inhibidors naturals del creixement excessiu de vasos sanguinis.

Quan consumeix regularment aquests aliments, pot matar de fam efectivament a qualsevol creixement cancerigen microscòpic, el que prevé efectivament que creixin més i es tornin perillosos.

D’acord amb el Dr. Li, qui dirigeix actualment aquesta investigació, el resveratrol del raïm vermelles, per exemple, ha demostrat inhibir la angiogéneis anormal en un 60 per cent. L’àcid elàgic que es troba en les maduixes és fins i tot més poderós.

Altres aliments antiangiogènics poderosos són:

La Fructosa Alimenta el Cáncer.pdf

Lògicament, els diferents aliments contenen diferents potències de compostos antiangiogènics. Fins i tot s’ha trobat que alguns aliments són més poderosos que els medicaments antiangiogènics actuals! Aquests són el julivert i l’all.

Tot i que, curiosament, quan els investigadors van avaluar la combinació de dos dels tes MENYS poderosos, per exemple, van descobrir que aquesta combinació de te era més potent que qualsevol te per si mateix.

“Hi ha una sinèrgia”, afirma Li, que podria no sorprendre a aquells de vostès que siguin molt versats en nutrició holística. És aquesta sinèrgia la que fa que els aliments frescos i sencers siguin tan nutritius potencialment!

La suma és molt millor que les parts individuals i és per això que és més important que es concentri en portar una alimentació a base d’aliments sencers i orgànics, en comptes d’obsessionar-se amb els nutrients individuals.

Altres Estratègies per a la Prevenció del Càncer

A més d’evitar la fructosa i altres sucres afegits (el que no només significa eliminar la soda i les begudes endolcides, sinó també els aliments processats, ja que la majoria estan carregats amb JMAF) i incorporar aliments més antiangiogènics en la seva alimentació, aquí hi ha diverses estratègies addicionals que pot incorporar per a pràcticament eliminar el seu risc de desenvolupar càncer:

  1. Normalitzi els seus nivells de vitamina D a través de l’exposició apropiada al sol. Aquesta és una de les estratègies més efectives i més econòmiques per prevenir el càncer, que està disponible per a la majoria de les persones. Idealment, hauria de monitoritzar els seus nivells de vitamina D per assegurar-se que estan dins d’un índex terapèutic durant tot l’any.
  2. Consumeixi quantitats adequades de greixos omega3 d’origen animal.
  3. Feu exercici. Una de les raons principals per les que l’exercici funciona és que disminueix seus nivells d’insulina. Controlar els seus nivells d’insulina és una de les formes més poderoses de reduir el seu risc de càncer.
  4. Tingui una eina per eliminar permanentment els curts circuits neurològics que poden activar els gens cancerígens. Fins i tot els CDC afirmen que el 85 per cent de les malalties són causades per factors emocionals. És probable que aquest factor sigui més important que tots els factors físics que s’han esmentat aquí, així que assegureu-vos de tractar-los. La meva eina preferida particular per a aquest propòsit, com podria saber, és la Tècnica de Alliberament Emocional.
  5. Tan sols el 25 per cent de les persones consumeixen suficients vegetals, així que, consumeixi la major quantitat de vegetals amb la qual se senti còmode, preferiblement frescos i orgànics.

Idealment, també hauria de determinar el seu tipus nutricional, ja que alguns vegetals són millors que altres, depenent del seu tipus. A més, si, per exemple, és del tipus nutricional carbohidrats, podria necessitar fins a 300 per cent més vegetals que una persona del tipus nutricional proteic.

  1. Mantingui un pes corporal ideal.
  2. Dormir prou bé.
  3. Redueixi la seva exposició a les toxines ambientals com els pesticides, productes químics de neteja, aromatitzants sintètics i contaminació de l’aire.
  4. Bulliu, cogui o cuini al vapor els seus aliments, en comptes de fregir-los o rostir-los a la graella.

Fonts i Referències

MSNBC August 2, 2010

Cancer Research August 1, 2010; 70: 6368

Reuters August 2, 2010

Warburg O. On the origin of cancer cells. Science 1956 febrer; 123: 30.914.

Volk T, et al. pH in human tumor xenografts: effect of intravenous administration of glucose. Br J Cancer 1993 Set; 68 (3): 492.500

Digirolamo M. Diet and cancer: markers, prevention and treatment. New York: Plenum Press; 1994. p 203

http://articulos.mercola.com/sitios/articulos/archivo/2015/11/23/lafructosaalimentaelcancer.

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s