Qué passa quan acabem de beure una llauna de refresc?

EL QUE PASSA QUAN ACABES DE BEURE
UNA LLAUNA DE REFRESC

Primers 10 minuts:
10 cullerades de sucre colpegen teu cos, 100% del total recomanat diàriament. No vomites immediatament pel dolç extrem, perquè l’àcid fosfòric talla el gust.

coca-cola

Als 20 minuts:
El nivell de sucre en la sang explota, provocant un raig d’insulina. El fetge respon transformant tot el sucre que rep en greix (És molt per aquest moment en particular).

40 minuts:
L’absorció de cafeïna està completa. Les teves pupil·les es dilaten, la pressió sanguínia puja, el fetge respon bombant més sucre en el corrent sanguini. Els receptors d’adenosina en el cervell són bloquejats per evitar marejos.

llimonada

45 minuts:
El cos augmenta la producció de dopamina, estimulant els centres de plaer del cos. (Físicament, funciona com amb l’heroïna.)

50 minuts:
L’àcid fosfòric empeny calci, magnesi i zinc per l’intestí gruixut, augmentant el metabolisme. Les altes dosis de sucre i altres edulcorants augmenten l’excreció de calci en l’orina, o sigui, està orinant els seus ossos, una de les causes de la OSTEOPOROSI.

gelat-haagen

60 minuts:
Les propietats diürètiques de la cafeïna entren en acció. Orines. Ara està garantit que eliminaràs més calci, magnesi i zinc, que els ossos necessitarien. A mesura que l’ona baixa patiràs un xoc de sucre. Et posaràs irritat. Ja hauràs eliminat tot el que era al refresc, però no sense abans haver eliminat juntament, coses de les quals necessitarà el teu organisme.

I això l’hi donen a beure als nens? Per això existeixen a tan curta edat nens amb diabetis i obesitat. EVITA donar-los refresc de premi perquè es van acabar el seu menjar (hamburgueses, hot-dog, pizza, coca ofegada) especialment COLA. ¿De veritat estimes als teus fills?

Pensa en això abans de beure refrescs.

Si no pots evitar-los, modera el ingestió!

Prefereix sucs naturals.

pinya

El teu cos to agraeix.

———————————————————————————————————

És saludable prendre refrescs diàriament?

Tots sabem que consumir refrescs ensucrats no és un hàbit saludable, però també entenem que no és fàcil reduir el seu consum o eliminar-los de la dieta, ja que tenen un fort poder addictiu a causa dels sucres simples que posseeixen així com a la cafeïna i altres químics.

¿Es saludable consumir refrescos a diario?

No obstant això, ens oculten molts dels seus efectes adversos en l’organisme i conèixer-los pot sumar motius per disminuir la seva ingesta, per això, et donem 10 raons per reduir el consum de refrescs i beneficiar la teva salut o almenys, eliminar els riscos que suposa prendre’ls com a beguda quotidiana. Cal aclarir que basem les següents raons en refrescs “cola” pel fet que són els més consumits

  1. Incrementen el risc d’osteoporosi causa que posseeixen àcid fosfòric que impedeixen la correcta absorció del calci.
  2. Augmenten el risc de patir càries causa de l’elevat contingut en sucres simples.
  3. Són addictius.
  4. Poden ser causants de càlculs renals a causa del contingut en oxalats.
  5. Impliquen una elevada despesa econòmica que repercuteix negativament en la salut, ja que l’aigua és més sana i molt menys impactant a la butxaca.
  6. Les substàncies químiques així com la gran concentració de sucres i el pH àcid pot generar, si el consum és continuat, gastritis o altres alteracions a nivell digestiu.
  7. Tenen efecte diürètic i no col·laboren amb una bona hidratació.
  8. Incrementen el risc de patir obesitat així com diabetis tipus 2.
  9. Pot causar nerviosisme i insomni si es consumeix en excés a causa de la cafeïna.
  10. No ens aporten nutrients indispensables, només brinden calories buides.

Aquestes són 10 bones raons per comprendre que els refrescs no haurien d’estar presents diàriament en la nostra dieta i molt menys, ser la beguda escollida per hidratar o prendre habitualment, ja que poden generar molts més efectes nocius dels que creiem i no només es deu al elevat contingut en sucre, sinó als seus compostos químics.
Per això, el millor és reservar els refrescs per a ocasions especials i diàriament, escollir opcions més naturals i sanes com pot ser l’aigua o algun suc de fruita si volem alguna cosa més dolça sense substàncies perjudicials.

Suc llimona

Més informació:

http://www.taringa.net/posts/info/11270401/8-razones-por-las-bebidas-gaseosas-y-16-Razones-para-dejarla.html

http://www.taringa.net/posts/salud-bienestar/11281714/Los-riesgos-de-tomar-Coca-Cola-todos-los-dias.html

http://www.ecoosfera.com/2013/05/9-razones-para-dejar-de-beber-gaseosas-inmediatamente-infografico/

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s